
Oufti is meer dan 20 jaren geleden geboren in de onderneming BRC in de regio Herve in België. Het is een innovatief product: bevroren vruchten bedekt met Belgische chocolade. Oufti was in het begin heel bekend in Belgische en Luxemburgse bioscopen. Dit product reist door de generaties!
In 2015, heeft Oufti zijn blijde intrede in de “Belourthe” onderneming gedaan. Het bedrijf van Hamoir wordt de mentor van het merk: ontwikkeling van nieuwe marketing concepten en reevaluatie van het assortiment.
Zie de krantenartikel (FR) >>
Oufti is nu beschikbaar in de schappen van uw supermarketen (Delhaize, Carrefour, Cora… ) winkels en uw lievelings bioscopen.
Om niet te stoppen op zo een smakelijke weg, verkrijgt het merk nu ook een doorslaand international success.
Sommige nieuwe ontwikkelingen worden voorzien… Verrassing!
Over ons...




Oufti filosofie
Het respect van de kwaliteit
Onze kwaliteitsdienst waakt erover dat al onze grondstoffen worden geanalyseerd bij hun aankomst voor ze verwerkt worden en de afgewerkte producten bij het buitengaan na elke productie. De productie wordt volledig omkaderd en uitgevoerd door ervaren mensen. Al deze knowhow dient één enkele doel: de consument diepvriesproducten van superieure kwaliteit aanbieden.
Bevroren vruchten bedekt met Belgische chocolade
De Ouftis worden van de beste grondstoffen gemaakt: 100% echte Belgische chocolade zonder palmolie, geselecteerde vruchten op basis van kwalitatieve criteria.
Les + d'Oufti
- Zonder kunstmatige additieven of kleurstoffen
- Gezond
- Diëtetiek
- Gemakkelijk te eten
- Perfect als snack
- Zonder palmolie

